Jan Jílek

Bachelor's thesis

Marketingové plánování v podniku

Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové plánování a především pak na jeho výsledek, marketingový plán, který je nezbytný pro úspěšné řízení firmy. V první teoretické části jsou sepsány a shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se dané problematiky. Druhá část práce je zaměřena na marketingové plánování v praxi a obsahuje hlavní výstup práce - marketingový plán. Tento komplexní marketingový …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing planning, predominantly on its results and its plan that is essential for managing a company successfully. In the first theoretical party, the academic literature review of the examined topic is conducted and further summarized. The second part concentrates on the practical approach of marketing planning; furthermore, it includes the main outcome of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2014

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studií