Jan Jílek
Bachelor's thesis
Marketingové plánování v podniku
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové plánování a především pak na jeho výsledek, marketingový plán, který je nezbytný pro úspěšné řízení firmy. V první teoretické části jsou sepsány a shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se dané problematiky. Druhá část práce je zaměřena na marketingové plánování v praxi a obsahuje hlavní výstup práce - marketingový plán. Tento komplexní marketingový …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing planning, predominantly on its results and its plan that is essential for managing a company successfully. In the first theoretical party, the academic literature review of the examined topic is conducted and further summarized. The second part concentrates on the practical approach of marketing planning; furthermore, it includes the main outcome of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2014
Identifier:
http://theses.cz/id/j27iih/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Theses on a related topic
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht