Jan Jílek
Bachelor's thesis
Marketingové plánování v podniku
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové plánování a především pak na jeho výsledek, marketingový plán, který je nezbytný pro úspěšné řízení firmy. V první teoretické části jsou sepsány a shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se dané problematiky. Druhá část práce je zaměřena na marketingové plánování v praxi a obsahuje hlavní výstup práce - marketingový plán. Tento komplexní marketingový …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing planning, predominantly on its results and its plan that is essential for managing a company successfully. In the first theoretical party, the academic literature review of the examined topic is conducted and further summarized. The second part concentrates on the practical approach of marketing planning; furthermore, it includes the main outcome of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2014
Identifikátor:
http://theses.cz/id/j27iih/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Katarína Rakuščinec -
Marketingový mix výstavby bytového domu
Marek Oubrecht