Jakub ČERNÝ
Bakalářská práce
SVĚTLO V OBRAZE
The light as the content or the form in the painting
Anotace:
Má výtvarná práce příliš neodkazuje na světové události, spíš v ní figuruje náhoda a hodně se točí kolem mé osoby. Ve své Bakalářské práci se snažím o návrat do doby, kdy jsem svět vnímal černobíle. Kdy jsem byl dítě posedlé starými příběhy a nezajímaly mě zákony a politika. Dnes kdykoli otevřu noviny tak pociťuji nevolnost. Rozhodl jsem se pro téma Světlo v obraze. Pro ztvárnění jsem si vybral trojici …víceAbstract:
My artwork does not refer too much to the world events, but rather to the coincidence. It also revolves around me a lot. In my bachelor thesis, I am trying to go back to the time when the world was black and white for me. When I was a child obsessed with old stories and I was not interested in laws and politics. Today, whenever I open newspaper, I feel sick. I decided for the theme Light in the Picture …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. akademický malíř Aleš Ogoun
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÝ, Jakub. SVĚTLO V OBRAZE. Plzeň, 2021. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Malba
Práce na příbuzné téma
-
Restaurování oltářního obrazu sv. Barbory na plátně z kostela sv. Jana Křtitele v Radomyšli a historické a současné metody scelování trhlin plátěných podložek závěsných obrazů se zaměřením na metodu "bridging"
Jiří Pečinka -
Jan Kryštof Handke a jeho malby na plátně na Olomoucku
Martin LAKOMÝ -
Fotografie versus malba: otázka estetické hodnoty
František Ponzer -
Malířské agregace - malba a digitální tisk
Jan RAŠKA -
Re-Forma (gestická malba)
Petra RYBAŘÍKOVÁ -
Malba pohybem, pohyb malbou.
Anna Urbanová -
Digitální malba
Aleš BOŘUTA -
Malba a emoce, význam tvořivé vizualizace
Denis Hnát