Vliv označování potravin na nákupní chování spotřebitele – Filip Jelínek
Filip Jelínek
Diplomová práce
Vliv označování potravin na nákupní chování spotřebitele
Impact of the Food Labeling to the Consumer Behavior
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnocení vlivu označování mléčných potravin na spotřebitelské chování především mladších spotřebitelů do 36 let věku. Jako dílčí cíle jsou stanovena zjištění, které informace na obalu mléčných potravin zákazníka ovlivňují nejvíce, které naopak na obalech chybí a také to, zda se dokáže spotřebitel v informacích na obalech orientovat natolik, aby si pro sebe dokázal …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to evaluate the impact of diary products labeling on the consumer behaviour especially of people up to 36 years old. Moreover, the thesis strives to identify the most influential pieces of information on diary products labeling, to state which information is missing there and also to assess how comprehensable the labeling information is for the consumers to help them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
Nikita Novitskiy -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Daniela Hrdličková -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
Lívia Moncoľová -
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
Michaela Bernátová -
Plastový obal jako součást osobního prostoru
Aneta OLŠAROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva