Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích – Bc. Ondřej Vaněk
Bc. Ondřej Vaněk
Master's thesis
Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích
Social Media Communication of Candidates in the Czech Presidential Elections 2023
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou komunikace českých politických subjektů na sociálních sítích s detailním zaměřením především na sociální síť Facebook. Cílem je zjistit rozdíly v komunikaci jednotlivých politických subjektů a postoje respondentů ke komunikaci strany. V teoretické části práce je rozebírána problematika politického marketingu, principy komunikace a sociálních sítí. V praktické …moreAbstract:
This dissertation theses The communication of the Czech political subjects on social media with detail a focus especially on Facebook. The main goal is to find out major differences in the communication of these subjects and attitudes of the respondents to their communication. The theoretical chapter is describing the problematics of political marketing and the principles of communication on social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VANĚK, Ondřej. \textit{Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/j2jy4a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vaněk, Ondřej. Komunikace kandidátů v prezidentských volbách ČR 2023 na sociálních sítích. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a mediální obraz Andreje Babiše
Veronika Holubová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing zvolených politických stran se zaměřením na sociální média - volby do Poslanecké sněmovny České republiky 2021
Dominik HOLEČEK -
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
Antonín Vojtěch Brabec -
Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013
Andrea VOTÁPKOVÁ -
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Táňa Nývltová -
Politický marketing prezidentských voleb USA v roce 2020: analýza a využití sociálních sítí a online médií v otázce Latinské Ameriky
Natálie Mordavská