Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu – Ing. Bc. Barbora Piknová
Ing. Bc. Barbora Piknová
Bakalářská práce
Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu
Business plan and strategy of a small company in the e-business field
Anotace:
Předmětem předložené bakalářské práce „Podnikatelský plán a strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu“ je provedení strategické analýzy konkrétního malého či středního podniku, který se buď pohybuje nebo má potenciál pohybovat se v oblasti e-businessu. Na základě této analýzy je následně navržen strategický cíl a vhodná podniková strategie vedoucí k naplnění strategického cíle a k …víceAbstract:
The goal of the submitted bachelor thesis: “Business plan and strategy of a small company in the e-business field” is to undertake a strategic analysis of a particular small or medium enterprise, which is either moving or has the potential to move in the field of e-business. Based on this analysis is then designed a strategic objective and appropriate business strategy to meet the strategic objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u9b7c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2009
- Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
- Oponent: Ing. Lenka Jaterková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík