Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením – Bc. Magdaléna Samková
Bc. Magdaléna Samková
Bachelor's thesis
Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením
Analysis of the use of aids for teaching English to pupils with mild mental disabilities
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá mentálním postižením, jeho charakteristikou a vymezením lehkého mentálního postižení. Dále se práce věnuje tomu jakým způsobem probíhá vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v České republice a zahraničí. Práce obsahuje výzkumy provedené v oblasti vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Empirická část bakalářské práce se věnuje vytvoření pracovních listů a pomůcek …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with intellectual disability, its characteristics and the definition of mild intellectual disability. The thesis also focuses on how the education of pupils with mild intellectual disabilities is carried out in the Czech Republic and abroad. The thesis includes research conducted in the education of pupils with mild intellectual disabilities. The empirical part of the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/zocw2/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 1. 2024
- Supervisor: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SAMKOVÁ, Magdaléna. \textit{Analýza využití pomůcek pro výuku anglického jazyka žáka s lehkým mentálním postižením}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/j2zpew/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
English Language for Education / Special Education for Education
Theses on a related topic
-
Základní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením v prvním ročníku
Jaroslava Herbrichová -
Inkluze žákyně s lehkým mentálním postižením do běžné ZŠ
Jitka NEUMANNOVÁ -
Žákyně s lehkou mentální retardací
Petr Zach -
Speciální pedagog a jeho uplatnění ve volnočasových aktivitách ve školní družině se zaměřením na žákyni s lehkým mentálním postižením
Lenka Buchcarová -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková -
Přínos chráněného bydlení u osob s lehkým mentálním postižením a středně těžkým mentálním postižením
Lucie Pilařová -
Důstojnost člověka s mentálním postižením: L Arche jako inspirace pro praxi sociálních služeb pro lidi s mentálním postižením v České Republice
Katarzyna Krzywoń -
Komunikační schopnosti dětí s mentálním postižením žijících v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Pavlína Forejtová