Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy. – Tereza Roháčková
Tereza Roháčková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.
Marketing communication and public relations. Positions and perspectives.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace a public relations v digitální éře se speciálním ohledem na generace Y a Z. Cílem práce bylo prozkoumat, jak tyto generace vnímají a reagují na různé marketingové a PR strategie. V teoretické části jsem se věnovala přehledu metod a přístupů v marketingové komunikaci a public relations, a to především ve vztahu k digitálním technologiím …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication and public relations in the digital era with special reference to Generations Y and Z. The aim of the thesis was to explore how these generations perceive and respond to different marketing and PR strategies. In the theoretical part, I reviewed methods and approaches in marketing communication and public relations, especially in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/ar8eu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
- Vedoucí: prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROHÁČKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/j31i1a/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová