Tereza Roháčková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a public relations. Pozice a perspektivy.

Marketing communication and public relations. Positions and perspectives.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace a public relations v digitální éře se speciálním ohledem na generace Y a Z. Cílem práce bylo prozkoumat, jak tyto generace vnímají a reagují na různé marketingové a PR strategie. V teoretické části jsem se věnovala přehledu metod a přístupů v marketingové komunikaci a public relations, a to především ve vztahu k digitálním technologiím …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication and public relations in the digital era with special reference to Generations Y and Z. The aim of the thesis was to explore how these generations perceive and respond to different marketing and PR strategies. In the theoretical part, I reviewed methods and approaches in marketing communication and public relations, especially in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2024
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/ar8eu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2025
  • Vedoucí: prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing