Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě – Bc. Lubor Pospíchal
Bc. Lubor Pospíchal
Diplomová práce
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
The Current State of CRM and Marketing Communication and their Optimalization in a selected Company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POSPÍCHAL, Lubor. \textit{Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/j38jve/.
Jak správně citovat práci
Pospíchal, Lubor. Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Jakub Letrich -
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang