Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě – Bc. Lubor Pospíchal
Bc. Lubor Pospíchal
Master's thesis
Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě
The Current State of CRM and Marketing Communication and their Optimalization in a selected Company
Abstract:
Diplomová práce pojednává o současném stavu marketingové komunikace a aplikaci nového interního informačního systému ve vybrané firmě, zabývající se převážně dezinfekcí vody vnemocničních a rehabilitačních zařízeních. Jejím cílem bylo zlepšení propagace a organizace vnitřních dat nejen pro úsporu času zaměstnanců, ale především pro zvýšení kvality evidence veškeré činnosti. Cílem teoretické části byla …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the current state of marketing communication and the application of a new internal information system in a selected company, dealing mainly with water disinfection in hospitals and rehabilitation facilities. Its goal was to improve the promotion and organization of internal data not only to save time of employees, but above all to increase the quality of records of all …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍCHAL, Lubor. \textit{Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j38jve/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Pospíchal, Lubor. Současný stav CRM a marketingové komunikace a jejich optimalizace ve vybrané firmě. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management in Healthcare / Management ve zdravotnictví
Theses on a related topic
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Vztahový marketing a CRM
Zuzana Peterková -
Optimalizácia CRM marketingu pomocou AI v spoločnosti Red Hat
Jakub Letrich -
Cause Related Marketing
Daniela Kronusová -
Mobile Marketing as a strategy in CRM
Peter Goossens -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Tiktok business and CRM system
Kaiqiang Yang