Zefektivnění poprodejních služeb podniku – Bc. Petra Adamková
Bc. Petra Adamková
Bakalářská práce
Zefektivnění poprodejních služeb podniku
Improvement of after-sale services in a company
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analýzu poprodejních služeb konkrétního podniku a vytvoření doporučení pro jejich zlepšení. Tato doporučení vychází z teoretických znalostí nabytých v úvodní části práce. Důraz je kladen na objasnění pojmu poprodejních služeb, jejich zařazení do širšího konceptu a důležitosti takových služeb pro podnik. Dále je zkoumáno nákupní chování zákazníků, kde se …víceAbstract:
The objective of the presented bachelor thesis is to analyse after-sale services of the examined company and to propose recommendations for their improvement. This suggestion is based on theoretical knowledge gained by carrying out a literature review where emphasis is placed on the concept of after-sale service, its clarification, classification and importance to the company. Further on the customer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vx42g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Analýza chování zákazníků na trhu ubytovacích služeb
Dagmar Jeřábková -
Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky
Radim Udatný