Bc. Petra Adamková

Bakalářská práce

Zefektivnění poprodejních služeb podniku

Improvement of after-sale services in a company
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce si klade za cíl analýzu poprodejních služeb konkrétního podniku a vytvoření doporučení pro jejich zlepšení. Tato doporučení vychází z teoretických znalostí nabytých v úvodní části práce. Důraz je kladen na objasnění pojmu poprodejních služeb, jejich zařazení do širšího konceptu a důležitosti takových služeb pro podnik. Dále je zkoumáno nákupní chování zákazníků, kde se …více
Abstract:
The objective of the presented bachelor thesis is to analyse after-sale services of the examined company and to propose recommendations for their improvement. This suggestion is based on theoretical knowledge gained by carrying out a literature review where emphasis is placed on the concept of after-sale service, its clarification, classification and importance to the company. Further on the customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Michal Jirásek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management