Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Anna Štefánková
Bc. Anna Štefánková
Diplomová práce
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and their use in practice
Anotace:
Předmětem diplomové práce je identifikace moderních forem marketingové komunikace v praxi společnosti MAVO jazykové školy a zhodnocení jejich účinnosti. Teoretická část práce zahrnuje rešerši jednotlivých pojmů z oblasti marketingové komunikace, komunikace jako takové a poukazuje na využití jednotlivých forem marketingové komunikace. Analytická část obsahuje představení konkrétní společnosti a popisuje …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is the identification of modern forms of marketing communication in the practical use of a company MAVO Language school and the evaluating their effectiveness. The theoretical part of the thesis includes research of individual terms from the field of marketing communication, communication as such and points out the use of various forms of marketing communication. …víceKlíčová slova
Buzz marketing event marketing guerilla marketing marketingová komunikace moderní formy marketingové komunikace Product Placement smyslový marketing sociální sítě viral marketing WOM. Buzz marketing Marketing communication Modern form of marketing communication Sense marketing Social networks Word-of-Mouth.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uwz4s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Native American Church: Roots, Development and the Modern Form of the Peyote Cult
Henryk MOLIN -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec