Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi – Bc. Anna Štefánková
Bc. Anna Štefánková
Master's thesis
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Modern forms of marketing communication and their use in practice
Abstract:
Předmětem diplomové práce je identifikace moderních forem marketingové komunikace v praxi společnosti MAVO jazykové školy a zhodnocení jejich účinnosti. Teoretická část práce zahrnuje rešerši jednotlivých pojmů z oblasti marketingové komunikace, komunikace jako takové a poukazuje na využití jednotlivých forem marketingové komunikace. Analytická část obsahuje představení konkrétní společnosti a popisuje …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is the identification of modern forms of marketing communication in the practical use of a company MAVO Language school and the evaluating their effectiveness. The theoretical part of the thesis includes research of individual terms from the field of marketing communication, communication as such and points out the use of various forms of marketing communication. …moreKeywords
Buzz marketing event marketing guerilla marketing marketingová komunikace moderní formy marketingové komunikace Product Placement smyslový marketing sociální sítě viral marketing WOM. Buzz marketing Marketing communication Modern form of marketing communication Sense marketing Social networks Word-of-Mouth.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uwz4s/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Native American Church: Roots, Development and the Modern Form of the Peyote Cult
Henryk MOLIN -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Proposal of E-mail Marketing Communication for fans of VBA
Thanh Quy Truong Nguyen -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec