Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví – Bc. Nicole Hartl
Bc. Nicole Hartl
Master's thesis
Možnost využití Facebooku, Twitteru a Google+ pro propagaci v hotelnictví
The opportunity of using facebook, twitter and google+ for propagation in the Hotel industry
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití internetové komunikace, a to konkrétně sociální sítě Facebook, dale pak Twitteru a Google+, pro propagaci hotelnictví. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části, teoreticko-metodologické, je pozornost věnována základním pojmům týkajícím se marketingu. Dále je zde také část věnující se internetové komunikaci. Jsou zde uvedené informace o jednotlivých …moreAbstract:
This dissertation is dealing with the possibilities of the internet communication usage, especially of the social network Facebook, furthermore Twitter and Google+, for the hotels promotion purposes. The piece of work is divided into 2 parts. In the first one,the theoretical-methodological one, we pay attention to the basic terms concerning the marketing. There is also a part attending to the internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/14352/vsh_m_a2/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 1. 2018
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Green marketing – CSR a marketing Plzeňského Prazdroje
Eva Soudková -
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Kristina Tarkina -
Marketingová koncepce konkrétního podniku
Iva Průšová -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Marketing jako koncepce obchodní politiky
Dušan Čejka -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix vybrané firmy
Jana Šulajová -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova