Pravidla komunikace na počátku školní docházky – Michaela SĘKOVÁ
Michaela SĘKOVÁ
Master's thesis
Pravidla komunikace na počátku školní docházky
Communication rules at the beginning of the school attendance
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je tvorba pravidel komunikace ve školní třídě na prvním stupni základní školy. V teoretické části je vysvětlena základní terminologie, kde je popsána komunikace, komunikační pravidla a jejich tvorba, charakteristika žáka mladšího školního věku a klima školní třídy. Empirická část práce řeší klima školních tříd, tvorbu a následnou podobu třídních pravidel a s nimi související …viacAbstract:
The subject of the thesis is way of developing the rules of communication in the primary school classroom. Theoretical part of the thesis explains basic terminology, where communication, communication rules and their creation, primary school aged student characteristics and classroom climate are described. Empiric part of the thesis is dedicated to classroom climate, instructions for creation and subsequent …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Zverejniť od: 1. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Musiol Kuchnová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SĘKOVÁ, Michaela. Pravidla komunikace na počátku školní docházky. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 1.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Verbální a neverbální komunikace dětí batolecího období a předškolního věku
Izabela Varga -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Komparace živých vstupů ve zpravodajství komerční a veřejnoprávní televize z hlediska vztahu verbální a neverbální komunikace
Filip VAHALA -
Podnikatelský záměr a jeho realizace v České republice z pohledu cizince (Založení a provoz kosmetického salonu)
Ninel JELISEJEVA -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Vnímání neverbální komunikace a znakového jazyka dětmi mladšího školního věku
Markéta Čejpová