Strategická analýza podniku – Ing. Pavlína Charvátová
Ing. Pavlína Charvátová
Diplomová práce
Strategická analýza podniku
Strategic analysis of company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ukázat, že pro každý podnik, který se chce dlouhodobě udržet na trhu a být na něm úspěšný, je nezbytné, aby při svém podnikání sledoval okolní prostředí. Každý podnik musí vědět, co se děje v jeho okolí, jaké faktory na něj mají vliv, jaký je jejich budoucí vývoj a mnoho dalších informací, aby mohl správně naplánovat své vlastní aktivity. V této práci jsem se zaměřila …víceAbstract:
The Diploma thesis aims to show that it is necessary for each company to monitor its surroundings it if wants to maintain in the market for the long term. In order to plan properly the company activities, each company has to know what is happening in the surroundings, what factors affect the company, what their future development will be and a lot of other information. In the thesis, I concentrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ajp66/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Vaškovic
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Marek Mrázek -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Význam a využití SWOT analýzy pro vybranou firmu
Zdeňka FORMÁNKOVÁ -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Soňa Nohelová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová