Petra MAREŠOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix ve vybrané firmě
Marketing mix in selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu ve vybrané firmě - KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., a zhodnocení současného marketingového mixu v této společnosti a případně navržení změn u některých nástrojů. V teoretické části práce je nejprve charakterizován marketing obecně a poté je práce zaměřena na podrobné popsání marketingového mixu a všech jeho nástrojů - produktu (charakteristika a …moreAbstract:
For my bachelor thesis I chose topic Marketing mix in a selected company. I chose KOH-I-NOOR Mladá Vožice a. s., which produces aerosol and mechanical products. Main objective of the work is to evaluate marketing mix in this company and propose changes to the chosen tools of marketing mix. The first part of the work contains theoretical information about marketing. There are described tools of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2011
Identifier:
18992
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAREŠOVÁ, Petra. Marketingový mix ve vybrané firmě. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses j4cbu9 j4cbu9/2
3/6/2011