Bc. Anna Marková

Bakalářská práce

Mystery Shopping ve vybrané instituci

Mystery Shopping in a selected institution
Anotace:
Bakalářská práce „Mystery Shopping ve vybrané instituci“ se zabývá využitím této výzkumné metody pro hodnocení a porovnání služeb mobilních operátorů O2, Vodafone a T-mobile. První část práce obsahuje teoretický základ a východisko pro následnou realizaci Mystery Shoppingu. Tento výzkum byl uskutečněn celkem v šesti pobočkách mobilních operátorů na dvou zvolených místech. Výzkum byl zaměřen na dvě …více
Abstract:
This bachelor thesis “Mystery Shopping in a selected institution” engages in a research method for evaluation and comparison of services offered by companies O2, Vodafone and T-mobile. First part consists of theretical base and foundation for the following Mystery Shopping research. This research was done in six bureaus at two locations. The research was divided into two parts. Firstly, facilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce