Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh – Klára Buřičová
Klára Buřičová
Diplomová práce
Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh
Fiat ČR Strategy on a new product launch into a foreign market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá celým procesem uvedení nového výrobku FIAT 500 NUOVO na český trh. Úvodem je představena mateřská společnost FIAT S.p.A a dceřiná FIAT ČR spol. s r.o. Následuje charakteristika českého automobilového trhu a jeho vývoje s ohledem na postavení nového výrobku na trhu. V dalších dvou částech práce jsou shrnuty teoretické možnosti marketingu a jejich praktická aplikace ve společnosti …víceAbstract:
The thesis focuses on the entire process of the launch of the new product FIAT 500 NUOVO into the Czech market. In the introduction is presented the parent company FIAT S.p.A and the subsidiary company FIAT ČR. After initial part follows the characteristics of the car industry and market evolution emphasising the new product's market position. The other two parts of the thesis include the theoretic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19943
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Šárka Králová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19943
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dealer marketing a coaching ve ŠKODA AUTO
Magdaléna Barešová -
Marketing and Culture
Miros Mariwan Omer -
Využití event marketingu při uvedení automobilu KIA Cee’d GT na český trh v roce 2013
Robert Böhm -
Moderní technologie marketingu, prodeje a distribuce automobilů
Marian Zámečník -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Hodnocení environmentálních dopadů výrobků a jejich obalů pomocí indexu PtP (Package to Product)
Jana Esterlová -
Product placement v současném marketingu
Pavel Wünsch -
To what extent is green product relevant for generation Z? The future of green product in automotive industry.
Petra Lauerová