Klára Buřičová

Diplomová práce

Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh

Fiat ČR Strategy on a new product launch into a foreign market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá celým procesem uvedení nového výrobku FIAT 500 NUOVO na český trh. Úvodem je představena mateřská společnost FIAT S.p.A a dceřiná FIAT ČR spol. s r.o. Následuje charakteristika českého automobilového trhu a jeho vývoje s ohledem na postavení nového výrobku na trhu. V dalších dvou částech práce jsou shrnuty teoretické možnosti marketingu a jejich praktická aplikace ve společnosti …více
Abstract:
The thesis focuses on the entire process of the launch of the new product FIAT 500 NUOVO into the Czech market. In the introduction is presented the parent company FIAT S.p.A and the subsidiary company FIAT ČR. After initial part follows the characteristics of the car industry and market evolution emphasising the new product's market position. The other two parts of the thesis include the theoretic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Šárka Králová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19943