Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu. – Bc. Lucie BÁRTOVÁ
Bc. Lucie BÁRTOVÁ
Diplomová práce
Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.
Strategies of university students in learning the academic text
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá výzkumem učebních strategií vysokoškolských studentů při učení se dvou typů odborných textů. Díky testování moderní technologií eye-tracking byly monitorovány pohyby očí studentů ve fázích čtení, pokládání učebních úloh a následného zodpovězení. Cílem práce je identifikovat a analyzovat užité strategie u obou odborných textů každého respondenta. Dílčím úkolem je zjistit …víceAbstract:
This thesis deals with research of learning strategies of university students in learning two types of academic texts. Thanks to modern testing technology eye-tracking eye movements were monitored students in reading stages, laying learning tasks and follow-up questions. The aim was to identify and analyze the strategies used by both professional texts each respondent. Partial task is to determine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Iva Červenková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Lucie. Strategie vysokoškolských studentů při učení se z odborného textu.. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Strategie učení se cizímu jazyku u řečové dovednosti mluvení u nadaných žáků gymnázia
Kateřina Kašpárková -
Strategie učení se studentů středních škol do předmětu biologie
Martina NEUWIRTHOVÁ -
Strategie učení se slovní zásoby mezi hráči MMORPG
Jakub SMRČKA