Beáta Koblížková

Diplomová práce

Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva

The Influence of Marketing Communication on the Consumers Behavior with Focus on Selected OTC Medicine
Anotace:
První část mé diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům, které budou následně sloužit jako podklad pro zpracování části druhé. V této teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, vztahující se k marketingové komunikaci. Tato část je dále zaměřena na hlavní specifika marketingové komunikace ve farmacii včetně legislativních omezení v České republice, na současný vývoj farmaceutického průmyslu …více
Abstract:
The first part of my master thesis is devoted to theoretical knowledge, which will be then used as a basis for the second part. In this theoretical part will be introduced basic concepts related to marketing communications. This part is also focused on the main aspects of marketing communications in pharmacy, including legislative restrictions in the Czech Republic, the current development of the pharmaceutical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Lenka Krištofič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50571