Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh – Petr Tichý
Petr Tichý
Diplomová práce
Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh
Marketing activities in the category of Nike basketball for the domestic market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a představením globální společnosti Nike, zejména pak vnímáním této značky jako basketbalového symbolu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoreticko-metodologická východiska, zejména mezinárodní marketingové prostředí, koncepce a strategické přístupy, mezinárodní marketingový mix, navíc také event marketing a sponzoring, které jsou …víceAbstract:
This master's thesis deals with the analysis and presentation of the global company Nike, especially the perception of the brand as a symbol of basketball. The master's thesis is divided into two parts. The first part describes the theoretical and methodological starting points, particularly the international marketing environment, concepts and strategic approaches, international marketing mix, plus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31374
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Luděk Kaňovský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost firmy Nike
Martin Foretník -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Internetový marketing vybrané firmy
Tomáš Zabloudil -
Historie firem Facebook a Google. Dosáhly monopolního postavení a je možné těmto firmám v jejich odvětví konkurovat?
Vladimír Daněk -
On-line marketing firmy SoftGate, s.r.o.
Jan Horák -
Digital marketing - komunikační strategie firmy s ohledem na rozdílné věkové skupiny
Klára Marková