Petr Tichý

Diplomová práce

Marketingové aktivity NIKE v kategorii basketbal pro tuzemský trh

Marketing activities in the category of Nike basketball for the domestic market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a představením globální společnosti Nike, zejména pak vnímáním této značky jako basketbalového symbolu. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje teoreticko-metodologická východiska, zejména mezinárodní marketingové prostředí, koncepce a strategické přístupy, mezinárodní marketingový mix, navíc také event marketing a sponzoring, které jsou …více
Abstract:
This master's thesis deals with the analysis and presentation of the global company Nike, especially the perception of the brand as a symbol of basketball. The master's thesis is divided into two parts. The first part describes the theoretical and methodological starting points, particularly the international marketing environment, concepts and strategic approaches, international marketing mix, plus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Jana Boučková
  • Oponent: Luděk Kaňovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31374