Jitka Pudivítrová

Bachelor's thesis

Nákupní chování v oblasti módy na internetu

Shopping behaviour in the area of fashion online
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitele při nákupu módy prostřednictvím internetu. V teoretické části jsou na základě literární rešerše popsány faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, stručná historie módy, vývoj módního trhu a specifika elektronického obchodování včetně jeho oblastí, výhod a nevýhod a analýzy statistických dat. Praktická část je …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with consumer shopping behaviour when buying fashion online. The theoretical part is based on literary research and describes factors influencing consumer shopping behaviour, buyer decision process, brief history of fashion, development of fashion market and specifics of e-commerce including its areas, advantages and disadvantages and analysis of statistics. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73175