Nákupní chování v oblasti módy na internetu – Jitka Pudivítrová
Jitka Pudivítrová
Bachelor's thesis
Nákupní chování v oblasti módy na internetu
Shopping behaviour in the area of fashion online
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nákupním chováním spotřebitele při nákupu módy prostřednictvím internetu. V teoretické části jsou na základě literární rešerše popsány faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele, kupní rozhodovací proces, stručná historie módy, vývoj módního trhu a specifika elektronického obchodování včetně jeho oblastí, výhod a nevýhod a analýzy statistických dat. Praktická část je …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer shopping behaviour when buying fashion online. The theoretical part is based on literary research and describes factors influencing consumer shopping behaviour, buyer decision process, brief history of fashion, development of fashion market and specifics of e-commerce including its areas, advantages and disadvantages and analysis of statistics. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73175
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Jiří Zeman
- Reader: Alena Filipová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73175
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková -
Působení podnětů retro marketingu na kupní rozhodovací proces spotřebitele
Karolína Bílková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Kúpny rozhodovací proces zákazníkov na trhu plaviek z hľadiska vybranej značky
Michal Slávik -
Kupní rozhodovací proces na trhu mobilních telefonů
Anita Szelesová -
Kupní rozhodovací proces zákazníků v segmentu luxusních automobilů
Tomáš Jarolím