Poslechové strategie a styly učení v anglickém jazyce u žáků 9. ročníku – Ing. Gabriela Vašátová
Ing. Gabriela Vašátová
Diplomová práce
Poslechové strategie a styly učení v anglickém jazyce u žáků 9. ročníku
Listening Strategies and Learning Styles of 9th Grade Elementary School Learners
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá styly učení a poslechovými strategiemi učení v anglickém jazyce u žáků 9. ročníku základní školy. Cílem je zjistit, jaké poslechové strategie tito žáci používají a prozkoumat vztah mezi styly učení a poslechovými strategiemi učení. Teoretická část popisuje základní pojmy související s tématem diplomové práce. Empirická část je založena na výzkum, který je rozdělen …víceAbstract:
The presented diploma thesis deals with learning styles and listening strategies among 9th grade learners. It aims to describe the listening strategies used in this group of pupils and to analyze these strategies in context of their learning styles. In the theoretical section the main terms necessary for understanding the topic are defined. The empirical part is based on the research, which was divided …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgdbb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jarmila Bradová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Learning Strategies for Introverted Learners Aimed at Online Learning
Kateřina Muchová -
Žákovské strategie k učení se ruskému jazyku
Apolena Procházková -
Vocabulary Learning Strategies in Independent Learning Environments
Tereza Tkáčová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Význam zahraničních výjezdů žáků základních škol pro rozvoj klíčových kompetencí v předmětu Německý jazyk jako další cizí jazyk.
Štěpánka Fráňová -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková