Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost – Tomáš Šťastný
Tomáš Šťastný
Bakalářská práce
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vybranou společnost
Suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for a chosen company
Anotace:
Šťastný, T. Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro vy-branou společnost. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Bakalářská práce se zabývá návrhem reklamní kampaně zaměřené na guerilla marketing pro společnost MONETA Leasing, s.r.o. Na základě analýz primárních a sekundárních dat byla navržena vhodná forma reklamní kampaně. Ta je cílena na zisk nových zákazníků …víceAbstract:
Šťastný, T. Suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for a chosen company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2018.The bachelor thesis deals with the suggestion of marketing campaign focused on guerrilla marketing for MONETA Leasing, s.r.o. Suggested form of the campaign is based on the analysis of primary and secondary data. Main aims of the campaign are to gain new clients …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Guerrilla marketing a jeho praktické využítí aneb Rošťáctví v knihovnách
Eliška Sovová -
Guerrilla marketing
Lenka BLAŽKOVÁ -
The Guerrilla Marketing and Campaign Development for Rowline Ltd.
Daniela Nacházelová -
Efektivní gerilový marketing
Bin Ma -
Guerrilla marketing {--} překvapivý úder v boji.
Jitka ALEXOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská