Iveta Lejčarová
Master's thesis
Chráněné dílny neziskových organizací
Sheltered Workshops of Nonprofit Organizations
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat propagaci a odbyt chráněných dílen vybraných neziskových organizací, kdy výstupem jsou doporučení zaměřená na jednotlivé analyzované oblasti s poukázáním na společné a odlišné znaky, silné a slabé stránky organizace. To vše s přihlédnutím k reálným možnostem organizace. První část práce je zaměřena na teoretická východiska v oblasti neziskových organizací, sociální ekonomiky …moreAbstract:
The aim of this master thesis is to analyze promotion and sales of sheltered workshops of the chosen nonprofit organizations. The outputs of this work are recommendations focused on the specific areas when the common and different characters, strengths and weaknesses are shown. All this is taking into account the real possibilities of the organization. The first part of this work is focused on theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72090
Thesis defence
- Date of defence: 9. 1. 2018
- Supervisor: Michal Šimůnek
- Reader: Oldřich Syrovátka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72090
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace chráněné dílny
Liběna FLORIÁNOVÁ -
Marketingový plán vybrané chráněné dílny
Markéta KUBÍKOVÁ -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
Zdeněk STRNAD -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb