Digitální marketingová strategie prodeje airsoftových pomůcek pro společnost Novritsch Trading GmbH – Dominik Duchek
Dominik Duchek
Bakalářská práce
Digitální marketingová strategie prodeje airsoftových pomůcek pro společnost Novritsch Trading GmbH
Digital marketing strategy of airsoft equipment sales for the company Novritsch Trading GmbH
Anotace:
Celosvětový trh s airsoftovými zbraněmi, příslušenstvím a potřebnou výstrojí je na vzestupu. To přináší nové obchodní příležitosti, které je však kvůli specifičnosti odvětví problematické uchopit z hlediska marketingu. Cílem práce je navrhnout vhodnou, mezinárodní, digitální marketingovou strategii pro firmu Novritsch Trading GmbH, která co nejlépe reflektuje tržní specifika v jednotlivých zemích při …víceAbstract:
The market for airsoft replicas, accessories and equipment is growing. That allows for new business opportunities. However, those are difficult to capture using standard marketing channels. This Thesis aims to suggest a suitable international digital marketing strategy for the company Novritsch Trading GmbH. The strategy should reflect the market specifics in different countries while utilizing the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86684
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Josef Mucha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková