Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Katarína Rakuščinec
Bc. Katarína Rakuščinec
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
The Marketing Communication Mix of The Selected Enterprise - Product
Abstract:
This Bachelor thesis is a project of marketing communication – a marketing startup of the selected company, in this case the wedding agency, Salon Marina. This thesis focuses on the marketing and marketing communication mix of the company and compares its theoretical basis with its practical use. The basic theoretical basis is stated in general part of this thesis. The application part is focused on …víceAbstract:
Táto bakalárska práca je projektom marketingovej komunikácie - start up marketingu vybraného podniku, v tomto prípade svadobnej agentúry, Salónu Marína. Práca sa zameriava na marketingový a marketingový komunikačný mix podniku, porovnáva teoretické východiská s ich praktickým využitím. Základné teoretické východiská uvádzame v obecnej časti práce. Aplikačná časť je zameraná na vlastný projekt, špecifikuje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k4sei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
Nina Karasová -
Sociálne siete ako komunikačný a marketingový nástroj
Daša Pirková -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk