Bc. Natálie Budinová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace firmy se zahradkářskými potřebami

Marketing communication of a gardening supplies company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je formulovat návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace firmy se zahrádkářskými potřebami. Teoretická část pojednává o marketingu obecně, jeho hlavních složkách, a dále bude vysvětlena problematika marketingového komunikačního mixu. Na začátku praktické části bude představena firma. Poté bude provedena analýza současného stavu marketingové komunikace na základě sekundárních …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to formulate suggestions to improve existing marketing communications in the firm with gardening supplies. The theoretical part deals with marketing in general, its main components, and the issue of marketing communication mix will be further explained. At the beginning of the practical part, the company will be introduced. An analysis of the current state of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jxt8b/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: Ing. Tomáš Pražák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ondra, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management