Anna Horňáková

Bakalářská práce

Analýza komunikační strategie společnosti Starbucks na vybraných sociálních sítích a návrhy na její vylepšení

Analysis of Starbucks' communication strategy on selected social networks and suggestions for improvement
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje online komunikační strategii společnosti Starbucks Česká republika na sociálních sítích Instagram a TikTok. Současný přístup značky k online platformám je analyzován a doplněn dotazníkovým šetřením s cílem zjistit, jak zákazníci společnosti vnímají její komunikační strategii. Celkový postoj organizace k digitálnímu prostředí je v závěru práce zhodnocen a doplněn o možné inovativní …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the online communication strategy of Starbucks Czech Republic on social networks Instagram and TikTok. The brand's current approach to the online platforms is analysed and supplemented with a questionnaire survey, in order to determine the perception of the company's customers of its communication strategy. The overall attitude of the organization towards the digital …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94421