Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele – Michal BERGER
Michal BERGER
Bachelor's thesis
Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele
A teacher's personality - using feedback in the development of a teacher's personality
Abstract:
Cílem práce je vymezení učitelské profese z pohledu získaných teoretických poznatků, se zaměřením na stručný historický vývoj profese, typologie učitelů, prestiže, myšlení a postoje učitelů, charakteristiky osobnosti učitele a vztah učitele a žáka. Snahou je získat primární informace o učitelské profesi, vlivu osobnosti učitele na vzdělávací proces a analyzovat vztah žáka k učiteli v současné době …moreAbstract:
The goal of the work is to determine the teaching profession from the point of view of theoretical information. We will focus on a brief historical evolution of the profession, typology of teachers, prestige, thinking and attitude of teachers, characterization of the teacher´s personality and relation between teacher and student. Our quest is to get primary information about teaching profession, about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2005
Accessible from:: 6. 4. 2005
Identifier:
810
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2005
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERGER, Michal. \textit{Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Univerzitní institut. 2005. Available from: https://theses.cz/id/j6libv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BERGER, Michal. Osobnost učitele - využití zpětnovazebních informací při rozvíjení osobnosti učitele. Brno, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 04. 2005
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Univerzitní institutBachelor programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Typ osobnosti a motivace pro výkon profese sociálního pedagoga
Veronika PROCHÁZKOVÁ -
Vnímání profese sociální práce veřejností
Michaela Mlejnková -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel -
Učitel i influencer? Jak učitelé prezentují svou profesi a vlastní identitu na sociální síti TikTok
Klára Tomková -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Učitel divadla v základním uměleckém vzdělávání
Jonáš Konývka