Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa – Katarína Kočárová
Katarína Kočárová
Bakalářská práce
Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa
Vliv přítomnosti celebrity v reklamě na rozhodování spotřebitele
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je objasnění velikosti vlivu celebrity, propagující produkty nebo služby, na rozhodovací proces spotřebitele. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce pojednává o teoretických východiscích spojených se spotřebním chováním, komunikací se zákazníkem, reklamou jako takovou a referenčními skupinami. Tato část je ukončena kapitolou, která …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to clarify the magnitude of celebrities, promoting products or services, on consumer's decision-making process. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part discusses the theoretical background related to consumer behavior, communication with customers, advertising and reference groups. This section is closed by a chapter, which discusses …víceAbstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je objasnenie veľkosti vplyvu celebrity, propagujúcej produkty alebo služby, na rozhodovací proces spotrebiteľa. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť práce pojednáva o teoretických východiskách spojených so spotrebným chovaním, komunikáciou so zákazníkom, reklamou ako takou a referenčnými skupinami. Táto časť je je ukončená kapitolou, ktorá …víceKlíčová slova
referenční skupina kupní rozhodovací proces názorové vůdcovství Q-rating spotřební chování model černé skřínky cílová skupina celebrita komunikace
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41912
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Martin Sedlacky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41912
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
Gyuzal Kuspakova -
The Influence of Advertisements on Preschool Children and Their Roles in the Purchase Decision Making Process
Kateřina Šenková -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková