Aplicaciones móviles en la enseñanza secundaria de ELE – Mgr. Lenka Burdová
Mgr. Lenka Burdová
Diplomová práce
Aplicaciones móviles en la enseñanza secundaria de ELE
Mobile Applications in Secondary Teaching of Spanish as a Foreign Language
Abstract:
The thesis deals with the issue of the use of mobile phones, specifically the mobile applications, in secondary teaching of Spanish. Currently, this topic is accompanied by great controversy and many schools are even banning these devices in order to avoid the negative consequences of their use. However, with this resolute step, schools are also closing the door to all the benefits that mobile technologies …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou využití mobilních telefonů, konkrétně pak mobilních aplikací, ve středoškolské výuce španělštiny. V současné době toto téma provází velká polemika a řada škol dokonce přistupuje k zákazu těchto zařízení, aby tak předešla negativním důsledkům, jež jejich používání způsobuje. Tímto rázným opatřením školy ovšem zároveň zavírají dveře všem výhodám, které mobilní …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b5g1w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Milada Malá, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Cristina Rodríguez García, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Storybird and its Usage in Teaching Writing to Czech Upper Secondary Learners of English as a Foreign Language
Lenka Kašparová -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Mobile Language Applications as Tools in Second Language Learning.
Filip Staněk -
Using mobile applications in autonomous English language learning for adult learners at the A1 – B1 level of proficiency.
Valeriya Semikova -
Comparative analysis of mobile applications for learning Java programming language
Svetlana Sudarikova