Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok – Bc. Lukáš Měchura
Bc. Lukáš Měchura
Diplomová práce
Online propagace prostřednictvím sociální sítě TikTok
Online promotion trought the social network TikTok
Anotace:
Sociální sítě jsou fenoménem dnešní doby. Tato diplomová práce se zabývá nově vzniklou platformou, která si celosvětově získala neuvěřitelnou rychlostí velké množství uživatelů. Cílem práce je identifikovat determinanty a specifika této sociální sítě a na jejich základě pak formulovat doporučení pro podniky vstupující na tuto platformu. Doporučení jsou stavěna na podkladech z primárního a sekundárního …víceAbstract:
Social networks are a phenomenon of our time. This diploma thesis deals with a newly created platform that has gained a large number of users worldwide at an incredible speed. The aim of the thesis is to identify the determinants and specifics of this social network and on the basis of them to formulate recommendations for companies entering this platform. The recommendations are built on evidence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Martina Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Komerční komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová