Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku – Bc. Tomáš Šulista
Bc. Tomáš Šulista
Bachelor's thesis
Akvizice nových zákazníků ve vybraném podniku
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá akvizicí nových zákazníků v podniku Jednota s. d. České Budějovice. V teoretické části je vysvětlena obecná segmentace trhu a možnosti různých marketingových nástrojů jak na zákazníky cílit. V aplikační části je uvedena podrobná charakteristika Jednoty s. d. České Budějovice a to jakým způsobem se snaží cílit na nové zákazníky. Dále je součástí dotazníkové šetření se …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with an acquisition of new customers for company Jednota s.d. České Budějovice. The theoretical part explains the general segmentation of the market and the possibility of various marketing tools used for targeting customers. Detailed characterization of Jednota s.d. České Budějovice and how they are trying to target new customers is described in application part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/cned8/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
David Čemus -
Marketingová strategie společnosti Penny Market na českém trhu
Kateřina Šnejdarová -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Market Entry Strategy for Frutiko Entering the German Market
Eliška Popová -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
Market Entry Strategy for Countrylife into Russian Market
Tatiana Lifanova -
Návrh marketingové strategie ve společnosti ForActiv s.r.o.
Tom Trepeš -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin