Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r.o. – Bc. Zdeněk Pikolon
Bc. Zdeněk Pikolon
Diplomová práce
Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r.o.
Communications mix of company WIDMANN, Ltd.
Anotace:
Autor: Bc. Zdeněk Pikolon Název: Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r. o. Hlavní cíl mé diplomové práce na téma „Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r. o.“ spočívá ve využití různých nástrojů marketingového mixu a je jedním z předpokladů úspěšné strategie řízení organizace /firmy/. Za cíle své diplomové práce považuji zejména popsat konkrétní formy využití nástrojů marketingového …víceAbstract:
Autor: Zdeněk Pikolon Název: Communications mix of company Widmann, Ltd. The main aim of my thesis on „Communications mix of company Widmann, Ltd.“ is to use different tools and marketing mix is one of the prerequisites for a successful management strategy, organization /company/. The objectives of my thesis work consists mainly describe specific forms of recovery tools the company marketing mix Widmann …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/skrje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Mgr. Iva Macková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Ivana Ryllová -
Marketingová komunikace vybraných firem s využitím významných osobností z oblasti sportu
Bohuslav Hubert -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Vliv marketingové komunikace na rozhodování spotřebitele
Dominika Buchtová -
Dopad neetické marketingové komunikace na společnost jako spotřebitele
Nikol Tomášková -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
Tereza Divišová