Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s. – Filip Waschek
Filip Waschek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Gastro - Menu Express, a. s.
Marketing communication of Gastro - Menu Express, a. s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Gastro - Menu Express, a. s. Práce je celkem rozdělena do čtyř kapitol. Na začátku jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v práci představena daná firma, její konkurence, organizační struktura a také její současné nastavení marketingových nástrojů. V další části práce jsou popsány výstupy na základě provedeného výzkumu. V poslední kapitole …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the company Gastro - Menu Express, a. s. The work is divided into four chapters. At the beginning are defined the teoretical basis. Furthermore the work introduces the company its competition, organizational structure and its current setting of marketing instruments. The next part of the work describes the outputs based on the research. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/u4b0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová