Návrh propagace pro portál Knihovny.cz – Bc. Tereza Veletová
Bc. Tereza Veletová
Diplomová práce
Návrh propagace pro portál Knihovny.cz
Proposal for Marketing Promotion of the Central Library Portal - Knihovny.cz
Anotace:
Diplomová práce s názvem Návrh propagace pro portál Knihovny.cz pojednává o tématu propagace v knihovnickém prostředí. Konkrétně je zaměřena zejména na způsoby propagace centrálního portálu knihoven v České republice – Knihovny.cz. V práci je nejprve uvedena marketingová teorie se zaměřením na marketingovou komunikaci neboli propagaci. Tato část marketingu je poté zasazena do knihovnického prostředí …víceAbstract:
The diploma thesis entitled Proposal for Marketing Promotion of the Central Library Portal - Knihovny.cz deals with the topic of promotion in the library environment. Specifically, it focuses on the ways of promoting the central library portal in the Czech Republic - Knihovny.cz. First of all, the marketing theory with a focus on marketing communication (also called as promotion) is introduced. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r8ea5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2019
- Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová
- Oponent: Mgr. Eva Víchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová