Sociální sítě - teoretický koncept – Ing. Štěpán Košař
Ing. Štěpán Košař
Bakalářská práce
Sociální sítě - teoretický koncept
Social Networks – Theoretical Concept
Anotace:
V prvních kapitolách se chci věnovat využití sociálních sítí pro uživatele, historii, vývoji, průlomovým okamžikům a technikám. Dále se zaměřím na současný trh internetových sociálních sítí, především na získávání nových uživatelů a aktualizace jednotlivých sítí pro udržení aktivního uživatele. Také se chci věnovat rozdělením jednotlivých sociálních sítí. Můžeme si říci, že internetový trh sociálních …víceAbstract:
In the first chapter, I want to concentrate on usage of social networks, its history, development, techniques and breakthrough moments. Further, I will focus on present market of online social networks, mainly on an acquirement of new users and an update each network has to make in order to maintain active users. Also, I want to discuss the division of individual social networks. We can say that the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/sjjgm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ing. Antonín Pavlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Aleksandar Antonovič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Das Facebook-Profil als Plattform für den Emotionsausdruck. Sprachwissenschaftliche Analyse von Statusaktualisierungen
Kateřina JANEČKOVÁ -
Analýza kreativní strategie pro Facebookový profil Hamé (Recepty s chutí)
Dan Malík