Mgr. Marta LIPUSOVÁ

Bachelor's thesis

Rodina v reklamě

Family in advertising
Abstract:
Bakalářská práce nabízí marketingový pohled na rodinu coby motiv reklamy. Pozastavuje se nad její prezentací a stereotypy, které se v těchto reklamách stále vyskytují. Teoretická část popisuje historický vývoj rodiny v rámci společnosti s podrobnějším zaměřením na české prostředí ve 20. století, kdy se struktura rodiny začala rapidně měnit. Důvodem je žena a změnaa jejího postavení ve společnosti, …more
Abstract:
The bachelor thesis offers marketing point of view of the family as the central focus adver-tising. It focuses on the presentation and the stereotypes of the family, as it appears in the advertising (commercials). The theoretical component describes the historical development of the family unit within the societal framework with more detailed focus on the 20th cen-tury Czech environment, in which the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Accessible from:: 11. 5. 2007
Identifier: 4816

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

LIPUSOVÁ, Marta. Rodina v reklamě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.