Mgr. Marta LIPUSOVÁ
Bachelor's thesis
Rodina v reklamě
Family in advertising
Anotácia:
Bakalářská práce nabízí marketingový pohled na rodinu coby motiv reklamy. Pozastavuje se nad její prezentací a stereotypy, které se v těchto reklamách stále vyskytují. Teoretická část popisuje historický vývoj rodiny v rámci společnosti s podrobnějším zaměřením na české prostředí ve 20. století, kdy se struktura rodiny začala rapidně měnit. Důvodem je žena a změnaa jejího postavení ve společnosti, …viacAbstract:
The bachelor thesis offers marketing point of view of the family as the central focus adver-tising. It focuses on the presentation and the stereotypes of the family, as it appears in the advertising (commercials). The theoretical component describes the historical development of the family unit within the societal framework with more detailed focus on the 20th cen-tury Czech environment, in which the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zverejniť od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4816
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIPUSOVÁ, Marta. Rodina v reklamě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková