Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické – Bc. Tomáš Procházka, DiS.
Bc. Tomáš Procházka, DiS.
Diplomová práce
Pragmatická jazyková rovina u žáků ZŠ logopedické
Pragmatic language level of pupils at a logopaedic elementary school
Anotace:
Diplomová práce analyzuje pragmatickou jazykovou rovinu u žáků základní školy logopedické. Teoretická část práce se dělí na tři kapitoly. První kapitola se zaměřuje na komunikaci a komunikační schopnosti, ontogenetický vývoj dětské řeči a jsou zde popsána teoretická východiska všech jazykových rovin. Druhá kapitola popisuje pragmatickou jazykovou rovinu a věnuje se narušené komunikační schopnosti a …víceAbstract:
The thesis analyses the pragmatic language levels at pupils of elementary school for pupils with speech disorders. Theoretical part of the thesis is divided into three chapters. The first chapter focuses on communication and communication skills, ontogenetic development of children's speech and also describes the theoretical background of all language levels. The second chapter describes the pragmatic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h43ct/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2016
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Specifika logopedické intervence u dětí romského etnika v období přechodu mateřská škola - základní škola
Kristýna Keharová -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Logopedická intervence u žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole
Natálie Čačíková -
Komplexní logopedická péče u dětí s vývojovou dysfázií na základní škole logopedické
Andrea Teichmanová -
Logopedická intervence u žáků s vývojovou dysfázií prvního ročníku na vybrané základní škole logopedické
Marie Süčová -
Logopedická intervence u žáků s mentálním postižením vzdělávaných v základní škole speciální
Hana Karpíšková