Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav – Bc. Kateřina Šedová
Bc. Kateřina Šedová
Bakalářská práce
Maloobchodní chování obyvatel města Mladá Boleslav
The Retail Behaviour of Mladá Boleslav Residents
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem maloobchodního nákupního chování obyvatel Mladé Boleslavi a tím, jaký má na nákupní chování vliv věk, pohlaví nebo úroveň nejvyššího dosaženého vzdělání. Práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zabývá etapami vývoje maloobchodu, a to v meziválečném období, v období centrálně řízené ekonomiky, v období ekonomické transformace …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the research of retail shopping behaviour of the inhabitants of Mladá Boleslav and how age, gender and level of education affects the shopping behaviour. The thesis is divided into a theoretical part and an empirical part. The theoretical part covers the stages of retail development in the interwar period, in the period of central management of the economy, in the period …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c2fh5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: doc. RNDr. Jiří Ježek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Nikola Krejčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů
Práce na příbuzné téma
-
Analýza spotřebitelského chování při výběru nákupního centra v Ostravě
Alena Stáhalíková -
Společenská odpovědnost jako motiv nákupního chování zákazníků obchodního centra
Lucie Směšná -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Will shopping malls survive under the pressure of online shopping? How can shopping malls transform and be prepared for the digital era?
Ekaterina Efremova -
Shopping habits of consumers in Azerbaijan after Covid-19
Nigar Mukhtarova -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská