Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu – Bc. Filip Dvořáček
Bc. Filip Dvořáček
Master's thesis
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Implementation of e-shop digital marketing strategy
Abstract:
Diplomová práce s názvem Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu je zaměřena na problematiku přechodu klasického kamenného prodeje bez marketingového řízení na elektronický obchod s aktivním zapojením plánované marketingové podpory. Cílem práce je analýza prostředí podniku ABI AUTO s.r.o. ve vztahu k produktu značky Fondmetal a na základě výstupů navrhnout a realizovat marketingovou …moreAbstract:
The thesis entitled Implementation of e-shop digital marketing strategy is focused on the transition from classic store without marketing management to e-commerce with active involvement of planned marketing support. Objective of the work is to analyse the business environment of company ABI AUTO s.r.o. in relation to Fondmetal brand of products. Based on the outputs of the analysis to design and implement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁČEK, Filip. \textit{Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/j8xb2n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořáček, Filip. Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights