Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu – Bc. Filip Dvořáček
Bc. Filip Dvořáček
Diplomová práce
Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu
Implementation of e-shop digital marketing strategy
Anotace:
Diplomová práce s názvem Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu je zaměřena na problematiku přechodu klasického kamenného prodeje bez marketingového řízení na elektronický obchod s aktivním zapojením plánované marketingové podpory. Cílem práce je analýza prostředí podniku ABI AUTO s.r.o. ve vztahu k produktu značky Fondmetal a na základě výstupů navrhnout a realizovat marketingovou …víceAbstract:
The thesis entitled Implementation of e-shop digital marketing strategy is focused on the transition from classic store without marketing management to e-commerce with active involvement of planned marketing support. Objective of the work is to analyse the business environment of company ABI AUTO s.r.o. in relation to Fondmetal brand of products. Based on the outputs of the analysis to design and implement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Dvořáček, Filip. Implementace digitální marketingové strategie internetového obchodu. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Analýza e-shopu pomocí Google Analytics, SEO a testování v laboratoři použitelnosti
Petr Šimek
Název
Vložil
Vloženo
Práva