Pavla Blahoutová
Bachelor's thesis
Logopedická péče v mateřských školách
Speech therapy in kindergartens
Abstract:
Cílem bakalářské práce je, seznámit se s nejčastějšími logopedickými vadami, se kterými se u dětí v předškolním věku setkáváme, a které se dají hravou formou ovlivnit. Na zodpovězení výzkumných otázek se budu snažit odpovědět pomocí dvou výzkumných technik, kterými jsou rozhovor a pozorování. Ve své bakalářské práci se budu snažit objasnit základní pojmy, podstatu a metody logopedické péče u dětí předškolního …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to get acquainted with the most common speech and language pathology defects that we encounter in preschool children and which can be influenced in a playful way. I shall try to answer research questions using two research techniques, interview and observation. In my bachelor's thesis, I shall try to clarify the basic concepts, essence and methods of speech-language …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2021
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB13167
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2021
- Reader: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 8. 9. 2021 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Podpůrná opatření u žáků s narušenou komunikační schopností na základních školách hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Sudová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
9/9/2021
Kohout, J.
9/9/2021