Marketingový výzkum včetně projektové studie – Ekaterina Terekhova
Ekaterina Terekhova
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku marketingového výzkumu. Cílem práce je provedení výzkumu produktového portfolia zvolené společnosti, konkrétně firmy Adidas na teritoriu hlavního města České republiky, Prahy. Literární rešerše odborných zdrojů představuje shrnutí existujících znalostí v dané oblasti, práce je zaměřena na podstatu marketingu a teorii analýzy produktového portfolia. Projektová …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of marketing research. The aim of this project is to carry out research of the product portfolio of the selected company, specifically Adidas in the territory of the capital of the Czech Republic, Prague. The literature review of professional sources is a summary of existing knowledge in the field, the thesis is focused on the essence of marketing and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2019
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ks5gu/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TEREKHOVA, Ekaterina. \textit{Marketingový výzkum včetně projektové studie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/j9cmcs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Portfoliová analýza divadla
Lucie Kajnarová -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová