Marketingový výzkum včetně projektové studie – Ekaterina Terekhova
Ekaterina Terekhova
Bakalářská práce
Marketingový výzkum včetně projektové studie
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku marketingového výzkumu. Cílem práce je provedení výzkumu produktového portfolia zvolené společnosti, konkrétně firmy Adidas na teritoriu hlavního města České republiky, Prahy. Literární rešerše odborných zdrojů představuje shrnutí existujících znalostí v dané oblasti, práce je zaměřena na podstatu marketingu a teorii analýzy produktového portfolia. Projektová …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the topic of marketing research. The aim of this project is to carry out research of the product portfolio of the selected company, specifically Adidas in the territory of the capital of the Czech Republic, Prague. The literature review of professional sources is a summary of existing knowledge in the field, the thesis is focused on the essence of marketing and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ks5gu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Portfoliová analýza divadla
Lucie Kajnarová -
Marketing analysis of brand Yves Saint Laurent in portfolio L´Oréal
Tereza Petránková -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Anzhelika Kuxenko -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků,(jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu)
Kateřina Fialová